Har ar lite bilder fran min vistelse i Rotoroa..

Utsikten fran nedersta vaningen i huset, med underbar utsikt mot Lake Okareka. Passade pa att lana en av familjens manga kajaker nagra dagar och paddlade ute pa sjon. Kul!

Min andra lordag i Rotoroa spenderades inne i stan dar det holls en gratiskonsert under hela kvallen. Helt otroliga nummer och shower, kan inte forsta att det var helt gratis och for alla! Avslutades med dem basta fyrverkerierna jag sett. En mysig eftermiddag och kvall med medhavda campingstolar och picknick!

Gjorde lite utflykter in till stan for att kika i butiker.. blev mest i soirtbutiker efter vandringsutrustning for min del faktiskt, otippat! Har ar Michaela framfor Lake Rotoroa och nedanfor en svart svan!

Var ute och vandrade i 8,5 timmar en dag.. kandes lite galet men ar himla stolt att jag klarade av det. Manga delar av vandringsleden var riktigt fina men ibland var det bara langa torra vagar bland kalhyggen, mindre nice helt enkelt. De sista timmarna klarade jag av pa ren vilja, ville bara satta mig ner och grata av utmattning haha..

2 kommentarer

I

19 Mar 2013 08:31

Superduktigt gjort att vandra i 8,5 timme! :) fina härliga bilder kramar från mamma

Cecilia

03 Apr 2013 09:06

Härliga bilder!

Kommentera

Publiceras ej