Alltså jag måste nog erkänna att jag kan vara världens sämsta packare.. Att det inte blivit något skrivet här de senaste två dagarna beror främst på att jag lagt ner mycket tid på att försöka få ihop lite vettiga saker att ta med ner till Lomma (dit jag flyttar imorgon..!) men av någon anledning har det känts som att jag kör fast hela tiden. Och det är nog så, jag är alldeles för tankspridd för att lyckas vara effektiv i sådana här situationer.. Jag går igenom saker och hittar saker jag glömde bort att jag ägde, kläder som ska testas, smycken att sortera, gamla foton att kika igenom. Roligt och nostalgiskt visst, men fort går det ju inte. Igår efter ha varit till verkstaden med mc:n och sedan till Ekerö för att ställa av den (passade verkligen på att njuta av sista åkturen) och rida, så spenderade jag kvällen hemma hos pappa med att packa klart allt där så det känns ju skönt. Och här hemma hos mamma är det mest kläder och typ badrumsgrejer att packa klart. Har även spenderat någon timme med att laga kläder som legat alldeles för länge, stolt! Men nej, nu är det dags att sätta igång och fixa det sista innan det blir middag hos pappa. Imorgon går flyttlasset wihoo, skrev kontrakt och fick nyckeln till lägenheten i veckan, taggad som bara den! 

3 kommentarer

Cecilia

30 Aug 2013 21:27

Vad kul o spännande! Lycka till och hälsa min kompis Karin i Lomma! Kram, ska kolla pass o biljetter imorgon men det blir säkert bra!

I

30 Aug 2013 23:37

Lycka till min älskade dotter <3

Matilda

02 Sep 2013 00:00

Åhh.. jag som längtar så grymt med att få flytta ut, bort från föräldrar och ta eget ansvar. Haha så gött :')

Kommentera

Publiceras ej