Om ni tycker att det är lite dåligt med uppdaterandet här på bloggen så är det för att jag medvetet dragit ner lite på bloggandet.. Är för tillfället inte helt säker på hur jag ska göra framöver, har faktiskt funderat på att ta en paus av olika anledningar. Har dels börjat ifrågasätta varför jag bloggar överhuvudtaget, samt att den relativt intetexisterande responsen känns lite tråkig. Stort tack och uppskattning till er som nästan alltid kommenterar, ni vet vilka ni är och det gör mig så glad när jag får en liten kommentar på något jag skrivit. Ett ord kan räcka! Nej, den här envägskommunikationen har börjat kännas lite enformig och mindre lockande med tiden som går. Samtidigt tycker jag ju om att skriva av mig och lägga ut bilder som jag kan gå tillbaka och titta på och läsa om. Kanske får bli någon mellanvariant, att jag bara uppdaterar någon gång då och då när jag har lust.. Lusten att skriva brukar ju gå i vågor så kanske fungerar.
 
Hur som helst så har jag haft en superbra helg men tentafest i fredags i Malmö med ett gäng från klassen och igår sittning på skolan. Tog tyvärr ingen bild på min outfit som jag faktiskt kände mig riktigt snygg i, och fick mycket positiv respons av från andra, alltid roligt! Nu blir det en lugn söndagskväll innan en ny skolvecka.

4 kommentarer

Katrin

22 Sep 2013 18:50

Nej!!! Klart du ska fortsätta blogga!! Älskar att läsa om allt du gör annars missar man så mycket, speciellt när du bort så långt bort! Keep it uuuuppp <3

I

22 Sep 2013 19:31

Vad än väljer att göra fortsätt att skriva iaf! Det finns alltid nya forum att välja så att du kan fortsätta skriva och visa dina fina foton! Kram ❤

O

22 Sep 2013 20:39

Tycker det låter vettigt att göra det när du känner för det, blir allra bäst så. Blir så glad när jag ser att du skrivit ett nytt inlägg, men du ska skriva för dig själv, främst. Många kramar! Blev galet nyfiken på outfiten! Styla om och fota! ;) <3

Cecilia

23 Sep 2013 12:59

Förstår om det blir tråkigt med envägskommunikation, och det tar ju tid att skriva även om det är roligt! Att skriva lite då o då när du känner för det låter väl bra. Jag tycker det är jättekul att läsa och se bilder, men det är ju inte alltid man kommer ihåg att gå in... Så FB är bra för att tala om att du skrivit! Ha det fortsatt bra! Jag är också nyfiken på vad du hade för snyggt på dig! Kram

Kommentera

Publiceras ej