En händelserik dag med många intryck och namn att försöka komma ihåg. Efter en timme med tal och lärarpresentationer så var det klassupprop och därefter rundvandring. Lunch och lekar med klassen följde på det och runt tre började jag cykla hemmåt. Eller nja, jag åkte faktiskt till biblioteket för att skriva ut en sak och slutade med att jag även kom hem med några böcker. Kommer definitivt spendera en hel del studietid där, superfint bibliotek i Lomma! Sen hem någon timme och pratade med C som precis kommit ner till Malmö, hoppas jag kan träffa henne och S inom de närmsta dagarna. Så kul att vi alla tre ändå flyttat ner hit! Lyckades självklart bli lite sen till programmiddagen eftersom jag spenderade tio minuter på att leta efter nycklarna innan jag kom utanför dörren, men sen följde en väldigt trevlig middag med god (vegetarisk) mat och några riktigt härliga bordsgrannar. Efter några timmar kände jag hur trött jag faktiskt var efter dagen så åkte hem och har nu äntligen lyckats packa upp alla min kläder (tog ett par timmar..). Nu är det bara lite småplock kvar och sen är jag helt färdiginstallerad. Åh vad jag trivs bra i min lägenhet, och framför allt i min underbart sköna säng som jag ska krypa ner i nu. Första föreläsningen imorgon!

 

3 kommentarer

I

03 Sep 2013 00:33

Härligt det låter, tänker på dig, massor av krama

O

04 Sep 2013 11:21

Låter så spännande!!! Åh älskar att läsa dina updates! Ser så fint ut där borta också och fin outfit med klänningen och koftan! Ska göra allt för att kunna svänga förbi en sväng! <3

O

04 Sep 2013 11:25

Låter så spännande!!! Åh älskar att läsa dina updates! Ser så fint ut där borta också och fin outfit med klänningen och koftan! Ska göra allt för att kunna svänga förbi en sväng! <3

Kommentera

Publiceras ej