Okej.. lite smatrakiga bilder fran Queenstown haha men sa blir det ibland. Vi stannade inte lange dar, utan nar vi avslutat vandringen sa akte vi hit och checkade in pa ett hostel. Vi bada var ratt ledbrutna efter den ratt fysiska anstrangningen och kylan, sa efter att ha atit lite och druckit en varm kopp te sa somnade jag bums i ett par timmar. Sen en valbehovlig dush och sa ut och se lite mer av Queenstown. Tydligen ett av "masten" dar ar att ata en Hamburgare pa Fergburger sa vi startade kvallen dar med middag. Det ar ett riktigt litet "snabbmatsstalle", men de gor hamburgarna fran scratch och pa bestallning saklart. Och kan uppriktigt saga att det var en av de godaste burgare jag atit! Sa matta och belatna kikade vi runt lite i de butiker som fortfarande var oppna (och nu var klockan anda runt nio pa kvallen) innan vi hittade en mysig bar en trappa upp dar vi tog en varsin ol och hangde ett tag. Bada var fortfarande ratt utmattade efter den somnlosa natten sa blev en tidig kvall.
 
Dagen efter lagade vi middag infor de nastkommande tva dagarna och lastade in allt i bilen innan vi spenderade nagra sista timmar i Queenstown. Besokte bland annat cafeet Patagonia dar vi drack varm choklad igen och denna gang tog jag aven en moussekaka som Clemens at sist vi var dar. Big mistake.. Jag vet alltid i forvag att jag aldrig kommer kunna ata och dricka bade nagot mastigt och varm choklad, men ack sa latt det ar att falla for frestelsen nar man ar hungrig.. Sa ja, slutade med att jag lamnade halften av den smarriga kakan. Shame! Sen bilade vi vidare mot nya aventyr..

Kommentera

Publiceras ej