Hade middag igår med dem närmsta vännerna för att fira födelsedag (herregu, blir 21!) och säga hejdå innan jag reser, den enda som inte kunde komma var ju O, men henne fick jag ju ändå träffa tidigare i veckan! Blev en mysig middag med massor att äta (alla hamnade typ i matkoma), Med Andra Ord och presentöppning, fick verkligen otroligt fina presenter! <3 Sedan tog några av oss buss och tåg upp till stan och gick ut på Ambassadeur, blev en rolig kväll med drinkar och massor av dans (och ovanligt många skumma människor känns det som?!). Hade en riktigt bra kväll, tack mina fina vänner, känner mig så tacksam över att ha er i mitt liv!

 

*
Fina, fina du! <3

Men dö, så snygg du är! <3
 

2 kommentarer

Madeleine

14 Jan 2013 11:33

Åh så fina ni är allihopa!! Ha en underbar resa nu Johanna allting kommer bli sjukt häftigt. Vi hörs om några månader ❤

F

14 Jan 2013 16:20

tack igen för en underbar kväll, och för att jag fick sova hos dig <3 (tänkte att jag skulle kommentera lite extra nu efter påpekningen ;) )

Kommentera

Publiceras ej