Igår var jag och O som sagt på bio och såg Berättelsen om Pi, och jag blev verkligen inte besviken. Dels så var animationen och filmningen helt otrolig, miljöerna var minst sagt vackra, och sedan blev jag otroligt berörd av själva berättelsen. Tyckte den var riktigt fin, hade kanske hoppats på ett mer "dramatiskt" slut men i övrigt var den som sagt väldigt bra. Skulle absolut rekommendera den till andra! När vi kom hem hamnade vi i soffan och fastnade framför ännu en film innan vi gick och sov. Imorse följde jag med O upp till tågstationen som bärhjälp av lite av hennes packning haha. Sen dess har jag vaxat benen, gjort två sorters parfait och hittade några övergivna morötter i kylskåpet så fick även bli en morotskaka (tar nog med till jobbet som lite hejdå-fika), och börjat titta om på Gossip Girl. Haha kände att det var lite kul nu när man faktiskt vet vem Gossip Girl är, undrar om det var tänkt att Dan skulle vara Gossip Girl hela tiden eller om de kom på det senare.. Nu ska jag fortsätta med lite nödvändiga skönhetsåtgärder. <3

Kommentera

Publiceras ej