Jaha, då har jag alltså jobbat min sista dag på Coop Forum i Strängnäs. Kanske inte blir min sista någonsin i och för sig eftersom att jag antagligen kommer sommarjobba där. Men fy vad jobbigt det var att säga hejdå, trodde verkligen inte det. Insåg att jag kommer sakna vissa av mina arbetskompisar mer än väntat, buhuu. Usch inser att jag inte tycker om att säga hejdå. Annars har arbetsdagen varit himla bra. Fredagsmöte imorse och så hade jag med mig lite morotskaka som "hejdå-fika". Blev väldigt uppskattat så det var roligt! Nu ska jag precis äta middag och sen blir det fest hemma hos J. Har ont i magen för tillfället så känner mig inte helt på g, men blir nog bättre. Ska i alla fall bli roligt! Imorgon blir det middag här hemma med mina närmsta vänner och sedan utgång, ser fram emot massor! <3
 
Haha, fick lite klagomål på att mina bilder alltid är "likadana" så här är lite variation, enjoy.. ;) (Detta är mitt sad-face bara så ni vet.)

2 kommentarer

O

12 Jan 2013 14:01

Söting hon den där! 2 dagar kvar...!!! AAAAAAAAH. Du kommer få det så grymt bra där borta! Ser fram emot uppdatering! Kramar!

F

14 Jan 2013 16:18

haha du är rolig du! <3

Kommentera

Publiceras ej