Jaha, idag var min sista dag har i Gisborne (buhuu..) och den har spenderats lite latt legendariskt. Nej men jag och Elke borjade dagen med att aka ner till stan och medan hon tog en pedikyr satte jag mig pa favoritcafe't och laste lite. Dock hade de till min stora besvikelse ingen morotskaka idag.. Hmpf. Sen akte vi vidare till Millton Vineyards and Winery, en ekologisk vingard dar vi till var gladje fick en vinprovning och hon som holl i det berattade en massa om vingarden, tillverkningen och de olika vinerna. Det var otroligt fina omgivningar och nog for att det var mina forsta vinprovning sa har inte sa mycket att jamfora med men himlans vad trevligt det var! Sen akte vi hem och tog det lugnt ett tag innan jag akte ner till stan igen och did some shopping.. *hosthost*.. Oops, men till mitt forsvar sa var det tva helt outstanding plagg som jag sag igar och inte kunde fa ur mitt huvud sa kande att det var lika bra att sla till hehe.. Sen drog jag ner till stranden och "surfade" pa vagorna med boggieboarden (en san dar liten brada som du ligger pa magen pa), sa satans kul det ar! Sen motte Elke upp mig en stund innan vi drog hem, och nu ska vi strax ata middag. Blir nog bara lite slapp framfor en film ikvall, borde antaligen borja packa iordning mina saker men...

2 kommentarer

Rebecca

21 Feb 2013 09:51

fina bilder :)

Ingela

21 Feb 2013 21:09

Så fin du är :) kram

Kommentera

Publiceras ej