Pa vagen mellan Tauranga och Gisborne som gick langs med kusten stannade jag till vid lite olika strander. Dem flesta var helt ode, forutom nagon enstaka sot fiskegubbe. Pa Ohope beach kom tva ryttare forbi, vilket fick mig att langta annu mer till mitt nasta wwoofingstalle, eftersom han har en hast som han skrev att jag kunde rida! Men tog mig anda tiden under dagen att ta det lugnt och verkligen njuta av lugnet. Kandes riktigt maktigt att ga langs de milslanga, helt ode stranderna. Kande mig sa lycklig over alla intryck!


3 kommentarer

O

10 Feb 2013 11:07

Ser drömlikt ut! Kramar <3

CW

10 Feb 2013 18:36

Ser underbart ut! Hoppas din hästfarm blir toppen!
Rida på en lång strand är ju en speciell känsla!
Kramar

I

10 Feb 2013 22:57

Alltid så fina bilder :) jättefina bilder på dig. Kramar i massor längtar efter dig

Kommentera

Publiceras ej