Har kommer lite blandade bilder fran mina dagar har i Gisborne!


Poolen.. <3

I Gisbornes botaniska tradgard, tog en liten promenad och sen la jag mig under ett trad och laste lite.

En mamma och ett nagra dagar gammalt fol som ags av hastgarden tvars over gatan.

Tittade pa soluppgang med Colin.

Attackerade av kor..

Besokte Eastwoodhill Arboretum dar vi tog en lang promenad pa  ca tre timmar bland skogar och tradgardar.

Spenderade en dag med att ga pa tva olika marknader, bland annat en farmers market med farska lokala produkter sa som frukt och gronsaker, brod och annat smatt och gott! Sen njot jag av den GODASTE morotskakan jag nagonsin atit pa Poverty Bay Club's kafe'.. Fragade till och med efter receptet med agaren ville inte ge det, hon har tydligen kommit pa det sjalv.. Damn. Men kan forsta henne.. lite.. Aja nu vet jag hur jag vill ha den, far forsoka improvisera fram nagot liknande nar jag kommer hem. Plus last lite ur en bok som jag lanat av Colin och Gil om Maorikulturen.

Hade middag har hemma med vanner till Gil och Colin bade fran Canada och Gisborne, sa det var en salig blandning av nationaliteter haha.

1 kommentarer

I

19 Feb 2013 11:31

Gud vad mysigt du har, jag är så glad att dom tar hand om dig också, du får hälsa från mig. Kramar :) <3

Kommentera

Publiceras ej