Igår var det exakt två veckor sedan jag kom hem från min resa.. Tiden har gått väldigt fort sedan dess men samtidgt har jag gjort så mycket så har ärligt talat varit lite smått förvirrad hur många veckor det gått, trodde nästan jag varit hemma tre veckor men insåg rätt fort att så kunde det ju inte vara. Idag har jag haft ännu en härlig sommardag, åkte som sagt in till Södertälje med D och gick och kikade lite i butiker innan vi satte oss vid Maren med en takeaway-sallad från Nancy´s - såå gott! Kom hem runt fyra och kunde hämta ut mitt paket från Ellos med gardiner och överkast bland annat. Waah bara en och en halv vecka kvar innan jag flyttar ner till Lomma, galet!! Ser så fram emot att fixa iorning mitt egna lilla krypin för den närmsta framtiden. Hur som helst, när jag kom hem bestämde jag, pappa och lillebror oss för åka och ta ett dopp.. Men inser att det börjar bli lite småkallt nu haha, men skrikandes och tjoandes lyckades vi ta oss i i alla fall, och efter några minuters pinande hade man trots allt vant sig vid vattnet så lyckades till och med simma ut en bit i sjön. Till middag hemmagjorda hamburgare, vem säger att sommaren är över?! Men nej, nu är det dags för mig att sova. Bjuder på en godnatt-bild av Murre, B's katt med världens klotrundaste ögon, skrattar varje gång jag ser honom. Sötnos <3

 

Kommentera

Publiceras ej