För andra morgonen i rad vaknar jag upp hemma. I mitt egna rum i min egna säng. För andra dagen i rad upplever jag en mix av känslor. Välmående, glädje, lättnad, ledsamhet, saknad. Men tur som är så är det mest av allt positiva känslor. Det är så underbart att vara hemma igen och faktiskt få krama om min familj istället för att bara se dem på Skype, att prata med dem utan att behöva oroa mig för att wifi-tiden ska rinna ut. Nu när jag även fått veta att jag till hösten kommer börja studera på Landskapsarkitektprogrammet i Lomma så kan jag ju inte annat än känna ren och skär lycka och exaltering. Det är som min underbara vän N sa till mig - bästa året jag har!
 

3 kommentarer

O

08 Aug 2013 12:33

Vad snygg bloggen är! Kan tänka mig det är himla skönt att vara hemma, men såklart mixed feelings. Njut på, vi ses snart! Och GRATTIS! :D

I

08 Aug 2013 14:19

Underbart att ha dig hemma! :)

Cecilia

08 Aug 2013 21:37

Skönt du har det. Ny design på bloggen också - snyggt!

Kommentera

Publiceras ej