Har kommer lite pics fran min vecka med wwoofing langs med the Queen Charlotte Track. Dagarna spenderades med att hjalpa till med stadning av boendets stugor, och pa min fritid var jag ute och paddlade kajak, vandrade langs med leden och laste en hel del. 100 procen avslappnad vecka! Gjorde en langre vandring pa min lediga dag som tog ca 6,5 timmar eftersom jag var tungen att ga fram och tillbaka samma vag. Valdigt vackra vyer men tyvarr borjade det stortregna nar jag kommit fram till mitt mal och skulle borja knata hem igen.. Vet inte om jag nagonsin varit sa genomblot, skulle vara den dar stormiga batresan i Thailand mojligvis.. Men att vandra med en sjo i skorna sista timmen var inte sa jattekul.. Men en harlig vecka!

1 kommentarer

I

28 Apr 2013 10:59

Härligt att se dina bilder och läsa om vad du gjort, det var ett tag sedan, kramar många och varma

Kommentera

Publiceras ej