Idag firade vi en något försenad mors dag för våran underbara mamma! I söndags hann vi inte riktigt, bland annat var jag iväg och jobbade hela kvällen. Så vi passade på idag istället, och då åkte vi till Vidbynäs Golfrestaurang och åt. Såå grymt god mat! Har varit där en gång förut med S och N, men då satt vi bara och tog ett glas vin och lyssnade på en kille som var där och sjöng (som han gör varje fredag) och bara satt och pratade. Nu testade vi även maten som sagt och det var verkligen grymt gott! Jag och mamma tog varsin fläskfilé-rätt och bröderna hamburgare. Den var också god men hade nog aldrig orkat! Men en supermysig middag med mycket skratt, alla verkade lite övertrötta/påverkade, och ändå var det bara jag som tog ett glas vin.. Men kul blev det i alla fall! Nu är jag hemma och funderar seriöst på att gå och sova snart.. kanske lägga mig i sängen och titta på Stylisterna? Har fortfarande inte sett de sista avsnitten haha. 

Juste jag måste bara få berätta, är så himla stolt! Bytte om till springkläder på jobbet och åkte direkt till Oxvreten där jag sprang två varv av det långa spåret!! Så ungefär 8,4/9 km beroende på om man litar på skyltningen där eller min Iphones gps, men med de backarna är jag nöjd vilket som! :D Wiho, tror nog att loppet i Mariefred kommer gå rätt bra ändå!







2 kommentarer

I

30 May 2012 06:39

Ja vilken härlig kväll vi hade, tack mina fina barn kram <3

O

30 May 2012 12:36

Åh vad trevligt det låter! Grymt duktig som sprang så långt! Loppet kommer gå fantastiskt bra!

Kommentera

Publiceras ej