Helst av allt skulle jag bara önska att förra dygnet aldrig ägt rum, kan inte komma ihåg när jag mådde så dåligt sist! När vi kom hem från bion i måndags kväll så hade jag jätteont i magen, men tänkte att det säkert skulle gå över om jag bara fick sova lite. Men under natten vaknar jag fyra eller fem gånger av att magen börjar krampa så att jag måste lägga mig i forsterställning, det gjorde så himla ont! Men höll bara på i någon minut och så gick det över.. Fick ringa och sjukanmäla mig på morgonen eftersom att jag mådde så illa att jag inte vågade gå upp ur sängen. Och mycket riktigt så spenderades förmiddagen med att kräkas på toaletten.. Och ja, det gör bra ont när det känns som att magen försöker vända sig ut och in när det inte finns ngt kvar att spy upp.. Förutom några timmar mellan ungefär tre och sex då jag orkade ta mig till soffan och titta på tre avsnitt av Glee så sov jag resten av tiden.. Alltså ca 20 timmar på ett dygn.. kändes rätt sjukt men berodde nog också lite på att det enda jag lyckades få i mig var några skedar vaniljyoghurt under hela dagen. Så nej, ett riktigt j*kla pissdygn..Ont i hela kroppen och lederna hade jag också, bara som pricken över i:et sådär. Imorse vaknade jag vid fem i sju ungefär och lyckades få i mig lite gröt, får fortfarande ont i magen när jag äter men det där illamåendet verkar ha gått över, wiho.

1 kommentarer

O

28 Jun 2012 18:54

Men usch stackare.. låter inte alls roligt. Fy.. hoppas det är bättre nu! Kramar!

Kommentera

Publiceras ej