Den här dagen har varit helt grym måste jag säga! Eller okej, speciellt början av dagen jag och pappa var iväg och övningskörde med min mc! :D Wii, får små lyckorus hela tiden haha! Var riktigt riktigt roligt, vi var iväg i kanske en och en halv timme drygt, men tiden bara drog iväg och helt plötsligt var vi tvungna att åka hemmåt igen eftersom att jag skulle iväg till jobbet. Jobabde bara fem timmar och de gick helt okej, lite segt bara. Slutade vid åtta och handlade en sportbh från Pierre Robert (lila och fin) innan jag åkte hem och drog ut och sprang en runda. Blev 5,73 km på 36 minuter så är rätt nöjd! Nu sitter jag och dricker te och vatten och skulle egentligen lagt mig för en halvtimme sen men.. har ju alltid lite saker jag vill göra när jag kommer hem från jobbet så lite jobbigt när jag bara har en timme på mig att göra allt = går och lägger mig för sent. Imorgon är det valborg vilket ska bli mysigt, just nu lutar det åt att jag, N, C och AS ska vara här och grilla lite och sen får vi se vad vi hittar på. Har inte sett någon brasa på flera år så vore ju lite mysigt! Men nu får det bli natti natti för min del, imorgon under dagen får ni se lite videos från min övningskörning med papsen! :)


Kommentera

Publiceras ej