Jobbade mellan åtta och tolv idag, skulle egentligen slutat tre men hade ont i magen och mådde illa redan när jag kom dit, så fick åka hem lite tidigare. Jöttekonstigt, jag brukar aldrig må så, men men! Efter ett par timmar hemma mådde jag mycket bättre så jag och pappa åkte iväg till stranden en stund. Riktigt skönt att sola och bada om vartannat, och tog äntligen mitt första riktiga dopp för i år! Sen avslutade vi med att åka och köpa glass, kändes så somrigt och härligt! Det verkar som att det blir lugnt ikväll, har inte hört så mycket från tjejerna och själv känner jag mig ganska sugen på att vila. Fast att sitta på en uteservering en sådan här kväll låter ju heller inte helt fel.. Aja vi får se hur det blir!









1 kommentarer

O

30 Jun 2011 00:18

Var ni på lövnäs? När? Jag kom dit fem.. säg inte att du var där då, haha! Tog också mitt första dopp idag, så härligt var det! Wiihi! Om det inte blir grönan imorgon hittar jag gärna på något, vore så mys att ses! Så vi kan ju höras :) kram på dig <3

Kommentera

Publiceras ej