Här är lite bilder från lägenheten vi ska bo i. Lite speciell inredningsstil men den ser väldigt fräsch ut, tror att vi kommer trivas bra! Det bästa av allt är nog ändå att det kommer finnas internet i lägenheten, och jag kommer att ha med min dator dit så ni kommar att kunna följa med mig hela veckan! Hoppas bara inte att det blir något problem med uppkopplingen, men annars lovar jag att uppdatera minst en gång om dagen om allt som händer! 

Perfekt också så att jag inte glömmer bort något när jag sen ska återge allt i ett enda inlägg, brukar inte bli så bra då. Men nu ni! 






2 kommentarer

O

27 Sep 2010 19:09

Ser tufft ut! Kommer nog stomtrivas, inte för att ni ska vara där så mkt dock, hoppas jag haha ;) Men skönt att ha ett trevligt ställe att sova på och så!

I

28 Sep 2010 07:59

Lgh ser väldigt fin och ungdomlig ut, ni kommer att trivas som "fiskar i vatten" Lycka till i New York tjejer, och ha det så kul! Kram från I

Kommentera

Publiceras ej