Underbart väder idag! Kanske inte imorse, men det har ju bara blivit bättre och bättre. Älskar solen och värmen! När jag åkte in till skolan vid halv tolv var det ganska behagligt ute, vilket var väldigt tur eftersom jag beslutat mig för att inviga en jacka jag köpte för några månader sedan. Det har varit alldeles för kallt för att använda den fram tiills nu. Så himla glad, älskar ju mina jackor som ni vet! Den här passar väl egentligen mer till hösten, men den är fodrad så den får duga nu tills de riktiga vårjackorna åker fram.



Nu börjar det märkas att våren och varmare tider är påväg, vilket gör mig så himla glad! I helgen är det ju påsk också, så mamma har köpt hem lite gula fina blommor. Bjuder på lite gladbilder;







Pepsi sträcker ut sig efter vinterdvala, världens mysigaste misse!

Nu ska jag snart börja grädda lite pannkakor. Jag har verkligen ätit det grymt mycket den senaste tiden. Men inte mig emot.

2 kommentarer

O

30 Mar 2010 18:36

Mums med pannkakor, och mums med vår och solen och fina blommorna! Wiih! :D

C

30 Mar 2010 19:42

Jag med man blir på såå mycket bättre humör och den konstanta huvudvärken är borta!:) jag försökte ringa dig angående hur du jobbar och så i helgen!! efetrsom jag bor hos mamma kan vi sam åka såå ring mig så fort som möjligt! <3

Kommentera

Publiceras ej