Kommer som sagt bli väldigt mycket jobb för mig den här sommaren men idag har jag jobbat min sista dag innan min lediga vecka! Så nu jobbar jag inte förren nästa måndag, så otroligt skönt! Men den här helgen har ändå varit bra på jobbet. Igår var det två kunder uppifrån Piteå, där min mormor och morfar bor. Jag hjälpte dem att checha ut i shopexpress-kassan. Blev superglad av att höra dialekten och berättade att jag hade släkt där. Pitebor, alltid lika trevliga! Längtar dit upp som satan nu! Två veckor uppe hos mormor och morfar i underbara norrbotten innan skolan börjar, kommer bli en underbar semester <3.

Idag var det en gubbe som började snacka tyska med mig, haha tur att jag kunde lite själv! Men ska ändå bli skönt att slippa åka dit på en hel vecka. Imorgon blir det lugnt, äntligen få njuta lite av solen om den är framme, tisdag packa och på onsdag bär det av till Peace and Love! Kommer bli grymt! Måste bara börja tänka igenom vad jag ska packa med mig... Packlista kommer antagligen på bloggen.

Mitt nya halsvband passar ju perfekt.


Förra året på Pite havsbad.


Men nu ska jag sova, upp imorgon och gå promenad med S. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej