Hej alla! Oj vilka klagomål jag har fått för min dåliga uppdatering, och med all rätt! Det har varit smått hysteriskt runt omkring sen jag började skolan för två veckor sedan nu. Tiden har bara flugit iväg, med elevkårsmöten, insparksplanering, nollning, kräftskivor och arbete. Både roligt men saknar även att ta det lite lugnt.

Kan skriva lite mer om vad jag sysslat med dessa två veckor sen när jag kommer hem. Just nu sitter jag nämligen i skolan och ska strax sticka iväg till tåget. Men innan vill jag bara säga krya på dig till O, som är i Göteborg och ligger sjuk. Har varit så dålig att jag inte ens hunnit ringa henne något, men läste på hennes blogg att hon var supersjuk, stackarn! Jag tänker på dig och hoppas att du kryar på dig snart så du inte missar allt roligt på nya skolan!

1 kommentarer

O

30 Aug 2010 18:21

Tack finaste du <3 Saknar dig!

Kommentera

Publiceras ej