Valborgsmässoafton ikväll- när, var och hur? I vanliga fall är det en kväll jag ändå har tänkt lite på och det pratas om det åtminstone någon vecka innan. Men i år? Jag har inte reflekterat över det alls och vips så är den här. Mystiskt. Inte för att det någonsin varit världens grej, och inte direkt att man är ute och dricker, men en mysig grillkväll med alla kompisar hade inte suttit fel.

Men, Berlin imorgon ju!! Så inte konstigt att denna högtid hamnat lite i skymundan. Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in att halv tolv imorgon så sitter jag på planet ner, kommer bli grymt! Det är så roligt också eftersom det är hur många som helst från skolan som åker ned med samma plan, även fast alla bokat själva. Jag, K och F åker till Arlanda tillsammans med min mamma, men det är antagligen jag som ska övningsköra dit, alltid lika kul!

Sen jag kom hem idag runt ett har jag tittat på Vampire Diaries och varit ute och sprungit (:D), nu har jag precis duschat och fixat naglarna. Funderar lite hur jag ska lägga upp resten av den här dagen, antigen blir det bara att vara hemma och ta det lugnt inför morgondagen. Eller så blir det att dra ibäg till en fest där min söta pojke är med M och en kompis till henne. We´ll see!



Här är en bild på M och mig från September förra året när gos fyllde arton!

1 kommentarer

O

30 Apr 2010 18:58

Ha en fin kväll fina vän <3 OCH EN GRYM RESA! :D

Kommentera

Publiceras ej