Kommer hem från skolan för en stund sedan, och från sista lektionens idrottspass. Vi håller på med ledarskap just nu och idag höll en tjej i klassen en lektion i hip hop. I början kände man sig ju hur dum som helst när man skulle stå där i spegelsalen, böja på knäna och gunga med i rytmen. Mahahah. Inte snyggt. Men jag kände att, äh vafan, ska jag göra det här kan jag lika gärna göra det ordentligt.

Efter några grundläggande steg så började vi sätta ihop dem alla till en dans. Den blev riktigt grym! Vissa var lite snabbara på att hänga med , medan vissa var ganska sega på att förstå stegen. Själv kändes det som att det gick relativt snabbt, kanske eftersom jag tyckte det var så kul. Älskar ju att dansa och vill prova på en massa olika stilar.

Det här kanske inte var det optimala för mig, men en sak jag vill, och SKA teste på är "Ragga". Det verkar vara en så grymt kul dans. Men nu ska jag ta det lugnt en stund, ikväll ska jag nämligen till bästa N och fira hennes avresa till England i ter veckor. Yaay!

Nej, snyft snyft. Kommer bli tomt utan henne, men hon kmr få det sjukt kul där iaf, så det är ju bra medan en själv sitter här i trista Sverige och ska skriva hundra prov innan lovet. Där kan vi snacka om YAAY!

Not.

Kommentera

Publiceras ej