Fan vad jag är grym! Duktig och en riktig kämpe är jag också. Anledningen till att jag känner att jag har rätt att skriva så här om mig själv är att jag nyss var ute och sprang med min käre mor. 3,5 km blev det, i världens backigaste terräng, okej inte riktigt men många uppförsbackar blir det. Området heter Oxvreten och är ett motionsspår samt orienteringsområde. Man kan välja lite olika längder som man vill springa. Mamma vek av och sprang ytterliggare en kilometer, tyvärr så kände jag då för tillfället att jag inte skulle palla.

När jag sedan började närma mig mål så spurtade jag sista hundra meterna, jag kunde bara inte stanna så fortsatte en liten bit till efter det att jag egentligen skulle stannat. Självklart var andningen häftig när jag väl stannade, men pulsen lugnade sig relativt snabbt vilket visar på en ganska bra grundkondition i alla fall. Härligt, med tanke på att Telge Stadslopp på 5 km endast är några veckor bort.

Ikväll ska pappa bjuda alla på middag hemma hos honom. Antagligen för att vi åker till norrland imorgon, lät i alla fall som så på mamma. Det ska bli riktigt trevligt. Även om de är skilda så är det härligt att ändå få vara med "hela familjen" på en och samma gång. Det är just det som är så skönt med mina föräldrar, att de är skilda  men samtidigt kan umgås ibland för våran skull. Mina bröder bor ju inte heller tillsammans så det är ju bra för dem också att träffas lite mer.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Vi ska gå dit vid sju.

Talk to u later <3

1 kommentarer

Olivia

25 Jul 2009 00:19

Mysigt med familjemiddagar ja, det flrstår jag! :)

Kommentera

Publiceras ej