Tjohej! Sitter här vid datorn och väntar på att middagen ska bli klar, lax idag, mums! Jag och S ska iväg sen och träna Bodypump på det nya gymmet. Har aldrig testat det förut så det ska bli superkul! Är verkligen taggad på att komma igång med träningen nu, tur att jag har en bra träningskompis i S, känns som att hon är bra på att dra med en.

Har sen jag kom hem från skolan suttit och renskrivit en intervju med mormor från när jag var där i slutet av sommarlovet. Den var på 25 minuter, inspelat på min mobil, och det tog ca trettiofem att skriva ner allt på datorn med pauser. Har fem till att renskriva, ungefär lika långa så det arbetet kommer nog att ta ett tag, men det här får räcka för idag.



Är riktigt trött i huvudet, så ska bli extra skönt att träna. Har ju matte c nu i några månader till, och har håltimme från elva fram till halv tre när den börjar. Lite segt, men hann göra väldigt mycket nytta då. Pluggade matte med C och S, renskrev anteckningarna från Studentföreningsmötet som vi hade i fredags och mejlade ut det till alla och skickade ut ett mail om Insparken som vi ska ha den elfte september. Som jag skrev i förra inlägget så är det ganska mycket som händer och ska planeras nu, men det är mest roligt! 

2 kommentarer

O

30 Aug 2010 19:26

Vad du 'r duktig J! <3

I

06 Sep 2010 14:29

Superduktig, hur hinner du med allt? kram

Kommentera

Publiceras ej