Ännu en dag med strålande sol och knappt ett moln på himlen. Helt underbart, det enda som är lite synd är att jag tillsammans med säkert många andra som ska flytta någonstans nu inför skolstarten måste spendera lite för många timmar inomhus för att packa färdigt. Det är så mycket mer än vad jag först trodde, är verkligen glad över att jag börjat i tid! Fast kommer säkert ändå stå där på lördag och panikslänga ner de sista sakerna om jag känner mig själv rätt haha. Men men, det är ju inte som att jag ska flytta till andra sidan jorden så glömmer jag något kan jag ju alltid ta det senare. "Bara" 6-7 timmar bort denna gång. 
 
Imorse tog jag äntligen tag i mitt liv och drog ut på en kort men ansträngande joggingrunda. Åt en god frukost med egenplockade hallon i filmjölken och så har jag legat ute och solat lite medan jag börjat gå igenom lite papper inför måndag. Aah kan inte förstå att det är så nära nu, börjar seriöst bli nervös! Håller precis på att göra en slät grönsakssoppa till lunch, verkar bli supergod om jag får säga det själv! Nu i eftermiddag blir det mer packning och senare middag hos papi. Funderar lite på om man ska åka och ta ett dopp.. har ju varit rätt varmt senaste dagarna. 
 
Juste fick hem mitt paket som jag skickade till mig själv från Nya Zeeland, finally! Skulle ta 2-3 veckor, mhm jo tjena, nu ca 2 månader senare kom det fram. Men är så glad att det inte försvann längs med vägen i alla fall! Klänningen som jag har på mig ovan köpte jag i Wellington. Midsommardröm!

8 kommentarer

Cecilia

28 Aug 2013 14:55

Såå fin klänning!
Förstår att det är mycket att förbereda. Lycka till!
Så ses vi till nyår!
Kram

I

28 Aug 2013 20:06

Du är så fin i din klänning, en riktigt dröm klänning. Du ska se att allt går bra med flytten och din utbildning. Kramar från mamma

Linnéa

01 Sep 2013 08:41

Vilken vacker klänning! Hoppas du får en bra dag :)

Anonym

01 Sep 2013 08:44

Vilken klänning! Jätte vacker =)

Johanna

01 Sep 2013 08:45

Jätte vacker klänning!

Svar: Tack så mycket! :)
Hidden.Face

Elsa

01 Sep 2013 08:49

Gud vilken fin klänning! :)

Matilda

01 Sep 2013 09:11

Åh vilken drömklänning!! Superfin blogg! Jag ska endast flytta några minuter bort, heh.

Svar: Jasså? Ska du också börja plugga eller? :)
Hidden.Face

Matilda

01 Sep 2013 23:57

Sv; Nej, helt annan anledning för mig. Mina föräldrar har skilt sig så pappa och ag ska äntligen flytta ;)

Svar: Usch då :( Mina skiljde sig också, jag var 14 då, en otroligt jobbig period! Men allt blev till det bättre tillslut :) Lycka till med flytten!
Hidden.Face

Kommentera

Publiceras ej