Igår spenderade jag kvällen med mamsen och lillebror, eller ja det vill säga att lillebror åt middag med oss innan han försvinn in i sitt rum igen för att spela.. Men jag och mamma hade det väldigt trevligt och tittade på Sommarkrysset och sedan filmen Going the distance, ännu en ny film för mig som faktiskt var riktigt gullig. Jag hann även med att baka en morotskaka, det receptet jag fick från Nya Zeeland fast den här gången höftade jag rätt rejält med mängderna eftersom jag bara översatte deras "cups" lite ungefärligt till decilitermått, men blir nog bra förhoppningsvis! Kakan ska vi ta med oss nu när vi åker upp till Ekerö jag och mamma. Vi ska till hennes vän B och jag ska rida en häst vid namn My Lady, vad jag längtar! Soligt ute är det också, kanske får bli lite altanhäng, igår spenderade jag största delen av dagen hemma hos pappa med att gå igenom alla kläder och saker i mitt rum, (herregud vad jag samlat på mig mycket skit!) så ska bli skönt att spendera en dag ute i solen!

1 kommentarer

I

19 Aug 2013 11:42

Ja vad bra vi har det gumman :)

Kommentera

Publiceras ej