Den 31 oktober är ju officiella Halloween, alltså idag, och den har jag faktiskt ägnat åt lite halloween-pysslande! På lördag så firar jag och ett gäng ordenligt med middag, utklädnad, utgång och sleepover med skräckismaraton - kan ju inte bli bättre! Men som sagt, idag var riktigta halloween så passade på att karva en pumpa tills på lördag eftersom att jag var ledig från jobbet. Sen kom pappa och storebror hit och så har vi ätit middag, fikat (mammas underbara äppelkaka!) och tittat på Corpse Bride av undebrara Tim Burton. Nu ska jag snart sova, imorgon börjar jag inte jobba förrän elva så min plan är att hinna ta en promenad (om vädret är okej..) och köra pilates, och efter jobbet blir det bakning inför lördag wi!


Pumpan som jag gjorde, lillebror hjälpte mig lite med formen på ögonen och munnen, teamwork när den är som bäst!
 

Kommentera

Publiceras ej