Får man säga så? Ja, klart man får. Jag gör verkligen det. De breda 180cm, de mjuka påslakanen och de underbart fluffiga duntäckena, love it! Sitter just nu på den och skriver lite innan jag ska sova. Japp, klockan är tio och de flesta andra är ute och roar sig men själv ska jag strax krypa ner under täcket. Ja så det kan vara. Men har ändå haft en ganska tuff dag på jobbet med huvudvärk och en del stress så hade nog ändå inte kännt mig så på g även om jag haft möjligheten att hitta på något skoj. Som sagt, jobbet idag mellan åtta och fyra. Eller ja, det blev snarare till halv fem eftersom jag inte riktigt hann med det jag skulle när jag skulle sluta. Sen åkte jag hem och dog lite vid köksbordet en stund innan jag olyckligtvis hamnade i sängen och knappt orkade ta mig upp. Men lyckades tillslut och då tog jag mig ut på en kort liten löprunda och sen körde jag en styrkepass för magen. 


Jag och pappa började med maten, det blev oxfilé med potatisgratäng, mums! Jag bidrog mest med potatisen innan jag tog ett härligt bad med ansiktsmask, hårinpackning och bodyscrub. Tänkte att jag ändå kunde försöka lyxa till det lite, det är trots allt helg även fast jag jobbar, right! Sen åt vi middag jag pappa och båda bröderna. Åh, tänker på mamma som är nere i Barcelona nu och har det bra i värmen! 

Och ja, nu sitter jag här i sängen med en tekopp och ska sova. Har haft en riktigt bra fredagskväll med familjen så det känns som en bra uppladdning på denna jobbhelg!

1 kommentarer

o

01 Oct 2011 08:07

Klart man får säga att man älskar sin säng! Älskar också min säng! ;) Bra med lite fredagslyx trots att du jobbar, så ska det vata! Vad duktig du är som tränar så mycket!! :D

Kommentera

Publiceras ej