Här är presentpåsen som mamma fick och sakerna som låg i den. Ett kort med en liten hälsning, ett doftljus av rosor och två filmer, Australia och The Notebook. Båda filmerna är så grymt bra, och dagboken har mamma inte sett så det ska bli kul att se vad hon tycker.



Nu sitter jag med ett fotbad efter övningskörningen. Ska som sagt fixa sommarfina fötter och hann inte med det förut. Och inte att plugga till matteprovet heller för den delen.. Känns inte så lovande inför morgondagen. Men nu ska jag och mamma börja titta på Dagboken så länge vi orkar och dricka te.

Det här har verkligen varit en riktigt skön dag! <3

3 kommentarer

O

31 May 2010 23:21

Riktigt bra filmer! Fina saker du gav din kära mor! :D

I

01 Jun 2010 08:38

Underbar morsdagspresent, tack älskade unge! Notebook filmen var en av de bästa filmer jag sett, du vet verkligen vad som gör mig glad. Kramar i massor

I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

01 Jun 2010 14:44

hihi jo jag tror att det finns sommarläger för cheerleading, men jag tror man måste gå på cheerleading för att vara med på läger :P

i mitt lag är vi 97:or till 94:or. Men 94:orna blir seniorer nu efter sommaren ! :D <3

Kommentera

Publiceras ej