Otroligt dålig uppdatering, ber om ursäkt för det. Jobbade som sagt ett till nio i torsdags, och efter det åkte jag hem till C för att sova över där. Det blev godis, vanligt och natur, chips med guacamole, cola och Cruel Intentions (en djävulsk romans). Riktigt bra film, rekommenderar! Efter allt svull så sov vi, C gick upp vid 06 för att åka till jobbet, och jag vid nio för att åka hem, hämta upp pappa och åka till strängnäs för att handla.



Skulle egentligen börjar vid fem den dagen, men min chef (som är omöjlig att säga nej till) frågade om jag kunde börja elva istället. Jomen självklart, jippie. Slutade egentligen nio men en tjej var snäll och stannade kvar en timme extra, så pappa hämtade upp mig så köpte vi pizza på vägen. Tittade på en film som hette North Country, också den väldigt bra! G kom hem till mig och så sov vi tillsammans efter filmen.



Upp idag och jobba mellan nio och sex. Nu har jag dammsugit och ska hoppa in i duschen för att sen äta fläskfilé, pompoms och bearnise, yummy! Ska umgås med G ikväll, blir antagligen även med hans vänner, men ser fram emot att kunna göra något kul utan att behöva tänka på jobbet. Jobbar tolv till sju imorgon, ett ganska kort pass. Mitt egentliga pass var tre till nio, men sen fick jag extratid från elva till nio, men så lyckades jag byta med en på jobbet så jag slapp jobba så länge. Krångligt, jag vet.

Imorgon ska jag även packa, för tidigt på måndag morgon så bär det av till mormor och morfar och en efterlängtad semester, wihoo! Men nu, duschen som sagt.

1 kommentarer

O

31 Jul 2010 23:10

Skönt med semester! :D

Kommentera

Publiceras ej