Grymt bra film! Finns inte så mycket mer att säga. Underbara skådespelare, Sandra Bullock är alltid en favorit och hur söt är inte killen hon spelar mot?! Ryan Reynolds är definitvt någon man inte har problem med att sitta och titta på en hel film, that´s for sure.

Det underbara var att alla människor i hela biosalongen satt och skrattade högt, flera gånger. Det skapar på något sätt en gemenskap och trevlig stämning tycker jag. En scen var bara så grymt rolig, att jag satt och asgarvade så tårarna rann. SÅ BRA!

Så ni som funderar på att gå och se den - helt klart värt det!

Nu ska jag iväg och storhandla med papsen, äntligen! Usch när jag kom hit i söndags var kylen ganska tom. Två dagar senare är den definitivt helt urplockad.. Such.

Det som är skönt med att följa med och handla är jag får välja ungefär vad jag vill. Yaay, så det blir mycket frukt, youghurt och flingor, mums. Men som sagt, nu måste jag iväg!




Kanske inte bästa bilden på honom, men så söt!

1 kommentarer

Anonym

02 Jul 2009 11:12

Helt klart en sevärd film håller med dig!

Kommentera

Publiceras ej