Jezuz! Tänk att det snart är 2010. Inte för att jag tror jag kommer känna ngt "WOW, ett nytt år!" imorgon när jag vaknar, bakis och eländig. Nej usch, så vill jag inte må första dagen på det nya året. Men samtidigt är det ändå ett helt år jag har att se fram emot, mycket nytt och spännande ske. Tänk bara, om ett år vid den här tidpunkten så har jag gått halva trean, bara ett halvår kvar till studenten!

På tal om det, O, min bästa vän, tar ju studenten i sommar, tar sitt pick och pack och drar ner til Göterborg. Bara det är ju helt sjukt! Det innefattar ganska bra hur mycket förändringar som kommer ske det kommande året.

Det här året har jag så otroligt mycket att vara tacksam för så jag vet inte vart jag ska börja! Familjen finns ju alltid där som ett otroligt stöd och jag älskar dem allihop, även om jag och min lillebror bråkat övanligt mycket.

En av de största förändringarna i mitt liv är nog ändå att jag träffade G på midsommarafton. Att ha honomi mitt liv har gjort det så mycket bättre och att äntligen få känna den där känslan i kroppen, förälskelse, är ju bara så härligt! Puss pårej!

Som sagt, mycket kommer att hända och förändras, men först ut - nyårsmiddag med alla snygga bruttor at my place! Kommer bli succé haha!



Dukade bordet, kommer bli mysigt med tända ljus och god mat!



Hehe, lite goda drinkar ingår ju också i nyårsplanerna.. Sry ma´.

Men nu  kom F så ska börja fixa iorning lite och vara social.

2 kommentarer

O

31 Dec 2009 16:50

Nog ska det bli en succé alltid!



Jo, det kommer förändringar, men med förändringarna möjligheter! Tänk vad kul vi kan ha nere i Göteborg när du kommer ner ;) Nej, nu får man ta vara på den tid man har och njuta! Sen får man fortsätta njuta, men det är klart det blir lite skillnad. Men det blir grymt roligt också! :D



Ses snart! (ganska snart iallafall..) :D

Hannes Mauritzson

01 Jan 2010 02:26

Hoppas du fick en riktigt bra start på året! :)



Har du några nyårslöften?



Kram, önskar dig ett riktigt bra 2010! <3

Kommentera

Publiceras ej