Dag tva i Rotorua var full av sevardheter. Eller okej, forst skulle vi titta pa Lady Geiser, cirka tjugo minuter nedanfor Rotorua. Kostade tydligen 33 dollar (!), man ggr med 5,5 for att fa svenska vardet. Den hallde i nagot pulver sa att den fick ett litet utbrott, men inte alls vad jag hade vantat mig, sjukt ovart! Men i priset ingick aven entre' till en hel "park" med olika varma kallor och sjoar, var faktiskt riktigt haftigt sa vagde definitivt upp for besvikelsen! Vi at lunch dar innan vi akte tillbaka till Rotorua, och val i stan igen borjade jag ma sa himla illa, var tydligen helt vit i ansiktet haha.. Lyckades kora hem i alla fall och hann precis in pa mitt hotellrum nar lunchen kom upp igen.. Vad ar det med mig att bli matforgiftad pa resor?! Var helt slut sen sa rakade somna i nagra timmar, och sen pa kvallen laste jag bara lite och bloggade innan jag somnade igen. Ganska bra eftersom att vi skulle upp tidigt och gora The Tongariro Alpine Crossing, mer om det nasta gang.. (Var SJUKT haftigt men ackligt jobbigt.. Bilder kommer!)


3 kommentarer

Cecilia W

27 Jan 2013 07:42

Nu har jag läst igenom allt och tittat på alla bilder, förstår att du har sett och upplevt mycket fint! Ha det bra! Kram Cecilia

I

27 Jan 2013 19:16

Inte kul att bli matförgiftad stackars dig, men bra att du mår bättre. Vilka fina bilder :) tänker på dig kramar från mamma

O

30 Jan 2013 12:03

Usch med matförgitning! SKönt att det är bättre! Så otroligt många fina bilder! Så roligt att läsa varje gång det är uppdaterat, men nu tycker jag det är dags igen! ;) Kramar!

Kommentera

Publiceras ej