Hade en relativt lugn men väldigt mysig födelsedag. På dagen var vi fortfarande i Tauranga så gick och tittade i affärer och blev några "födelsedagspresenter" till mig själv, men definitivt det enda jag får shoppa nu på ett bra tag framöver! Fikade på Starbucks, ny tradition? Skillnaden det här året var att jag inte var så bakis, uppfriskande! ;) Telefonen som jag fått ärva av mamma för att ha nu under resan gick sönder när vi var vid Cathedral Cove, slutade helt enkelt fungera, värmeslag kanske? Så fick investera i en ny, hela 250kr gick det på, ojojoj.. Sen bilade vi vidare till Whakatane, en mindre men mysig stad. Har däremot märkt att många mindre städer verkar ha en ohälsosam inställning till kyrkan, något överdrivet enligt mig i alla fall. Tog det lite lugnt på rummet innan vi promenerade till strandgatan och åt middag. Lyxade till det med lite efterrätt haha. Hade en fin dag, tack för alla gratulationer! <3

 
 

1 kommentarer

Ingela

24 Jan 2013 10:54

Oj vad gott det ser ut!

Kommentera

Publiceras ej