Behöver jag ens förklara hur underbart det var att återse två av mina finaste tjejer igår? Blev upphämtad av S och så åkte vi hem till J's lägenhet som jag inte ens visste att hon hade, tala om ouppdaterad. Dem åt middag men eftersom jag redan ätit hemma med mamma och lillebror så fick jag passa på att berätta lite om resan. Antagligen lika bra, de som känner mig väl vet hur långsamt jag äter när jag har något att berätta samtidigt.. Slutade med att vi satt uppkurade alla tre i J's säng och pratade i timmar, meni slutet såg kuddarna så himla inbjudande ut och ögonlocken var tunga, så vips hade jag somnat där mitt i allt.. Klockan var runt trots allt halv tolv så vi insåg att det kanske var lika bra att säga godnatt och åka hem. 

1 kommentarer

I

09 Aug 2013 15:49

Så mysigt och härligt med goda vänner :)

Kommentera

Publiceras ej