Blev ingen uppdatering igår, bästa O hade ju kommit hit!! Efter jobbet racade jag och S in till Stälje och fixade lite hemligheter *hosthost* inför födelsedagsfirandena på lördag, ska bli så kul btw! Var hemma strax innan åtta och då hade O redan kommit, wiie! Åt underbart god middag som mamma fixat innan hon gått iväg till några kompisar, och sen tittade vi på Project X, sjukt skön film! Ville verkligen se den när den kom ut på bio men när jag såg trailern för några dagar sedan kände jag mig inte alls lika sugen, men igår såg vi den iaf och är inte alls besviken! Hade köpt lite godis också dagen till ära (halva priset på jobbet, som hittat!). Filmen slutade runt elva och tråkig som jag är och jobbar så gick jag och la mig då, medan O var uppe lite längre. Tur att hon verkar känna sig som hemma, speciellt med tanke på att jag åkte hemifrån imorse utan att lämna vare sig nyckel eller info haha, men verkar ha gått bra! Jobbet gick bra men har hållt på med ombyggnaden hela dagen så är helt slut i armarna.. vilket kändes när jag åkte mc hem! Nu ska vi snart äta, sen blir det kladdkaksbak och eventuellt skipbo (vår tradition) wi! <3


Sist vi sågs vilket var i somras, i kön till Balder på Liseberg! <3

2 kommentarer

O

31 Aug 2012 08:24

Bästa! Var så skönt att få den här tiden med dig! Hoppas jobbet går bra! Massor av kramar! Ska komma ihåg att se klart filmen! Fin bild! Skipbo är alltid bäst! <3

I

31 Aug 2012 11:32

Vilken fin bild på er två :)

Kommentera

Publiceras ej