Den här dagen har varit helt okej. Svenskalektionen varade i en kvart, vilket kändes lite halvonödigt, sen gick det faktiskt väldigt bra på samhällen även fast jag inte hunnit förberede mig så mycket, men känner att jag kan börja prata mer och mer. Engelskan var inget speciellt, men de lektionerna är alltid sköna. Efter skolan var jag med några kompisar. Vi kollade bl a på Kommissarie Späck, den var riktigt rolig vissa stunder! 





Vid halv fyra tog jag bussen in till jobbet där jag var till åtta. Satt lite i kassan, stod en del i förbutiken och plockade lite varor på skönhet och hälsa, en av de roligaste avdelningarna enligt mig. Sen kom pappa och hämtade mig snäll som han är! Nu har jag ätit goda köttfärsbiffar med potatis och brunsås, mums! Mejlat och pratat med folk om festen på lördag, men det är fortfarande mycket att göra! Men blir nog bra, känns viktigast att jag i alla fall har gjort något för föreningen. 

1 kommentarer

O

01 Dec 2010 11:49

Hehe bra att du tyckte den var riktigt rolig under vissa stunder ;) Jag älskade den men.. vet inte riktigt var min humor ligger haha :D

Kommentera

Publiceras ej