Igår blev det lite halvofrivillig egentid, på samma gång som jag alltid uppskattar en skön hemmakväll så var jag just igår sugen på att vara social och vara ute bland människor men det verkade som att hela världen blivit upptagen.. Okej nu kanske jag inte gjorde världens jobb för att höra av mig till andra heller så får nog skylla mig själv lite. Men drog upp mysfaktorn här hemma och lagade lite Penne med Pesto och parmesan och tog ett glas rött till, och sen spenderade jag kvällen i soffan med att titta på Flashdance och sedan Pineapple Express som båda gick på tv. Har inte sett någon av dem tidigare men himla bra var dem! Måste erkänna att jag skrattade högt flertalet gånger till den senare.
 
Nu ska jag ta en promenad i det här halvregniga vädret och dra med pappa på loppis i Snedbro så jag kan köpa min fåtölj/kontorsstol. Har till och med hittat fårskinnsimitation på metervara som jag beställt hem tygprov av från internet, kommer bli så finfint det här!

Kommentera

Publiceras ej