Godkväll! Har precis ätit en grymt god soppa som mamma gjorde, passar perfekt med varm soppa ruskiga och mörka höstkvällar som denna tycker jag! Idag har jag varit ledig och bland annat tagit en promenad ute i lervällingen, blivit suktad av det stora härliga utbudet på lyckasmedmat.se och funderat lite mer inför halloween. Har egentligen inte hunnit med så mycket mer idag eftersom att jag vaknade vid halv tolv efter att ha sovit i tolv timmar.. Inte så att jag låg kvar i sängen för att det var skönt utan jag sov verkligen tungt tolv timmar i sträck, men en hemsk huvudvärk som följd som har suttit i hela dagen nu.. 

Igår jobbade jag till 18 och hade en lugn kväll sen, var egentligen sugen på att se någon film men var så otroligt trött så orkade aldrig sätta igång någon. Satt i flera timmar med förhandsordern på nästa års grill-leveranser så var väl rätt trött i huvudet. I förrgår bakade jag bananmuffins med chokladgrädde till topping, och sen kom C och AS hit och så fikade vi lite och pratade om Halloween, har en riktigt rolig idé inför denna underbara högtid! Juste, har även skapat en till blogg som ni hittar här, där kommer jag lägga upp saker som har med bakning att göra, det är ett stort intresse som jag har så kände att det skulle få ta lite större plats!  

 

Kommentera

Publiceras ej