Fyysatan vilken stressig dag.. kom på vid tio-tiden att  det var idag jag skulle lägga förhandsordern för all vinterlek/sport för vinter 2012-2013.. Så satt i ca tre och en halv timme och försökte räkna ut hur mycket vi kan tänkas sälja under nästa vinter (egentligen helt omöjligt eftersom att man inte har en aning om ifall det blir en lika kass vinter som i år eller inte (ur försäljningssynpunkt var den kass eftersom att det knappt var någon snö..). Blev som sagt rätt stressigt eftersom att jag egentligen var tvungen att sluta vid ett för att åka till Stälje och gå på riskutbildningen men fick ju sitta och hålla på tills allt var klart så fem i halv två ungefär åkte jag från jobbet.. Men jag kom i tid ska ni veta! Haha, fast det var verkligen på minuten. Annars gick utbildningen väldigt bra, kände ändå att jag fick med mig en massa bra tankar och tips! Belönade mig själv med att beställa hem denna bikini från H&M.. Somnade ett tag på soffan men nu har jag bakat en äppelkaka och ska nog titta på någon film. Blir nog en rätt tidig kväll för min del sen!


Kommentera

Publiceras ej