Idag var det jobb mellan 10 och 19. Gick väldigt bra, men som vanligt hann jag inte med allt jag behövde och ville, men är ju en dag imorgon också! :) Skulle ha träffat N ikväll men hon hade en massa med en modevisning de ordnar i skolan, plus att jag slutade senare än vad jag trott så har varit rätt skönt att bara ta det lugnt. Har kikat lite på Zombieland också, seriöst den filmen blir aldrig tråkig! Imorgon jobbar jag 12-20 och sen skulle jag och N försöka träffas då istället. Myspys med helg! 

Här är lite bilder på cheesecaken jag berättade om att jag skulle baka igår! Resultatet blev riktigt bra, lite mer mousse-aktigt än den annars mer kompakta konsistensen, och supergod fräsch smak. Ny favoritefterrätt! 





2 kommentarer

I

30 Mar 2012 09:33

Vilken fin Cheescake, skulle passa bra som en påsk efterrätt, kanske något att göra för mormor i påsk? otroligt fin och god ser den ut att vara. Kanske en smakbit för oss i Bruksparken 11? kram kram

Moster

30 Mar 2012 10:33

Åh Johanna ta med den hit till Påsk!!!! Den såg ju helt livsfarligt god ut, duktig du är !!! // Kram Moster

Kommentera

Publiceras ej