Idag känner jag mig åtminstone helt okej, känns skönt att inte behöva undra hur f*n jag ska överleva dagen haha, jag vet jättetöntigt men igår kändes det nästan som om jag bara ville dö, hatar verkligen att må illa och spy! Men har kunnat äta lite gröt imorse och så till lunch en pannkaka, så är ju defitinivt framsteg! Får dock fortfarande som kramper i magen så fort jag äter något.. ingen aning om vad det kan bero på men vill som sagt inte spy hela tiden nu så får väl se det som posivivt i alla fall! Lyckades ta mig ut på en promenad förut, kändes skönt att få lite frisk luft! Och nu ska jag åka in till Stälje med C för att ta en fika innan hon börjar jobba. Sen blir det antagligen en väldigt lugn kväll, hoppas att jag mår bättre imorgon för då är det tillbaka till jobbet!

Kommentera

Publiceras ej