Jaha, fick ett sms förut idag med ett "Grattis!".. Jag tackade glatt och frågade sen, till vadå? Och tydligen är det min namnsdag idag. Ooh, stort, värt att fira! Haha. Nej men har varit en riktigt bra dag, första semesterdagen! Ledsen att jag tjatar om det, är ju bara sådär lagom glad haha! Sov tills jag vaknade av mig själv och låg kvar i sängen ett bra tag efter det.. Sen blev det frukost och lite Glee, innan jag tog en långpromenad och så gick jag förbi affären på hemvägen. Handlade lite ingredienser eftersom att jag testade ett nytt recept idag, Vit chokladcheesecake med Makadamiaknäck, som alltså är muffins. Knäcken blev helt knasig och jag fattar inte hur men själva muffinsarna blev lite välgräddade, fast jag till och med tog ut dem flera minuter tidigare.. Skumt. Men goda blev dem i alla fall vilket kanske är huvudsaken, dock inte i närheten lika snygga som på bilden. Får nog öva lite på dem.. och kanske byta ut knäcken mot blåbär eller hallon eller något haha. Sen var jag ute och övningskörde med pappa och under resten av kvällen har jag ätit middag och tittat på film. Borde egentligen packat mer till imorgon när vi åker upp till norrland men nu börjar jag bli för trött.. Får ta det imorgon bitti!

Grattis till mig.. Eh.

Kommentera

Publiceras ej