Jag överdriver tyvärr inte när jag säger att jag nog aldrig har sett en så lerig häst.. Huvudet, halsen, manen, täcket, svansen, benen.. allt var täckt av ett tjockt lager med blöt lera. Så blev ju att spola av både häst och täcke! Men när man har tid är det faktiskt mysigt att bara vara i stallet och pyssla, hade jag däremot haft bråttom idag hade jag nog blivit lite galen. När vi väl gav oss ut på ridturen i det underbara vårvädret hade jag nog lyckats få honom något sånär ren och fin. Blev en mysig ridtur på en väldigt pigg häst. Fler än jag som har vårkänslor?! :) En riktigt bra ridstart 2012 (har ju inte ridit på ca 2 1/2 månad!)!





"Hej, jag heter Blubben, jag är 19 år och älskar att rulla mig i hagen!"..

1 kommentarer

O

29 Feb 2012 21:26

Åh så mys! Inte leran däremot.. men att pysslar och främst rida ut i det vackra vädret!

Kommentera

Publiceras ej