Wihoooo! Nu är min älskling här hemma hos mig, wii! Känns hur bra som helst, samtidigt nervöst, förväntansfullt, lite smått skrämmande och ja, jag vet inte allt! En rätt rejäl blandning av känslor, men på jobbet idag kunde jag inte tänka på så mycket annat än att jag vill ut och köra köra köra! J kom hit runt halv elva och lämnade motorcykeln och sen körde jag honom till Stallarholmen där han hade lämnat sin och så åkte jag vidare till jobbet. Dagen har gått rätt bra, hunnit med en hel del så känns skönt såklart. Nu när jag kom hem åt jag middag, mamma och lillebror hade grillat - delicious! Sen hade mamma köpt ett överdrag till min mc som jag bett henne om så gick ut och täckte över den, glömde att ta kort innan jag gjorde det men imorgon ska jag och pappa övningsköra innan jobbet så då blir det foton! :D Nu ska jag och mamma dricka lite rosé, äta godis och titta på film, lite lördagsmys kort och gott! :)

Jag i min snygga övningskörningsväst som jag fick "ärva" av J, något taggad?!



1 kommentarer

freja

30 Apr 2012 17:33

Blir ju nästan avis :p

Kommentera

Publiceras ej