Jag hade tänkt vara duktig och träna ikväll men så hände något.. Tröttheten slog till. Jag vet inte vem jag försökte lura när jag åkte hem med inställningen att jag skulle ta mig till gymmet och träna eller komma ut och springa. Eh, inte en chans. Hela dagen har spenderats åt att lyfta pulkor och kartong efter kartong med snowracers. Alltså har nog aldrig varit såhär slut efter en arbetsdag! Både i huvudet och kroppen. Så nej.. ska däremot försöka komma mig ut på någon slags träningsform imorgon tänkte jag efter jobbet, för resten av helgen är rätt full med jobb, ridning och lite annat smått och gott. 

Så nej, ikväll blir det en riktig slapparkväll! Vi ska äta gourmérulle till middag och sen tänkte jag göra en äppelpaj och så har jag bestämt att kvällens film blir Pirates of the Caribbean On Stranger Tides, tjoho! Såg den på bio förut och vill verkligen se den igen. Ska bli mysigt. Det här är verkligen en av de bästa sakerna med att inte gå i skolan längre, när jag väl är hemma från jobbet så är jag faktiskt ledig på riktigt utan en massa läxor! <3 Okej, däremot har jag varit lite nördig och suttit och löst två sudokun sen jag kom hem.. men det räknas inte, mer som hjärngympa haha!

1 kommentarer

O

30 Sep 2011 15:06

Kan tänka mig att det är väldigt skönt att komma hem och verkligen vara ledig! :)

Kommentera

Publiceras ej