Sitter i sängen nu med datorn i knät och ska alldeles strax sova. Kom hem för en stund sedan från en übermysig kväll tillsammans med fina tjejerna. Efter att jag kommit hem från Arlanda bakade jag en massa muffins, håller på att testa lite inför mammas 50-årsfest då jag ska baka efterrätter. Blir ju såklart tårta också men tycker att det blir lite festligt med muffins också. Runt halv sex gick jag hem till N där hon, S och C redan var och höll på med maten. Blev en supergod middag med kyckling, ugnsbakad potatis och kantarellstuvning och till efterrätt gjorde vi te och åt muffins som jag tog med mig. Allt framför Idol och med en massa tända ljus - höstmys på hög nivå! Men det bästa med hela kvällen var nog ändå allt prat under maten. Blev en massa prat om när vi var små och fick skratta mycket vilket alltid är härligt och uppskattat! Så ja, kort sagt var det den gosigaste kvällen jag varit med om på ett bra tag, tag finaste tjejorna! <3



Eh, planen var även att ta kort på muffinsarna när de faktiskt var klara men det glömde jag såklart bort! Och nej, om ni, som jag, tycker att det vita ser ut som potatismos så är det faktiskt riven vit choklad. Allt detta blandas ner i smeten - så goda om jag får säga det själv! Och de andra verkade också uppskatta dem! :)

1 kommentarer

O

29 Sep 2011 09:51

Mumsigt, vill också ha! Låter som perfekta höstkvällen! Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej