Har ägnat kvällen åt att vara en snabbis i stallet och sedan legat i sängen och tittat på Crazy stupid love som jag har velat se hur länge som helst. Och jag blev inte besviken! Supergullig och bra film, absolut sevärd! Gillade att de driver lite med klichéer också. Bra skådespelare.. och behöver jag ens kommentera bilden i mitten? Tillåt mig dregla! Hehe, lite funny face bara. Men nu ska jag ta ett bad och en hårinpackning för att förhoppningsvis kunna reda ut mitt übertuperade hår från igår. Sen blir det läggdags och upp vid 06 imorgon för att åka till jobbet. Natti!




2 kommentarer

O

31 Oct 2011 10:10

Åh visst var dne mysig! Blev inte heller besviken :) Och den kroppen.. vi kan dreggla ikapp ;)

Annsofie

31 Oct 2011 19:51

Låt mig dö, han är så jäkla het!!!

Kommentera

Publiceras ej